piątek, 16 stycznia 2015

Uhuhu xD

Siemanko.

Że nie mam pomysłu na tytuł tego posta to go nazwałam ,,Uhuhu xD''. Jest to króciutki post, bo mam do powiedzenia tylko tyle, że mam już wyniki czy chcecie, abym kontynuowała moją opowieść. Więc tak, nie postaraliście się o komentarze pod tamtym postem, bo był tylko jeden. :/ Jestem zawiedziona, ale... ale ten jedyny komentarz napisany przez Stelle Southyard był o treści ,,TAK''. Więc jest 1/0. Będę kontynuowała moją opowieść, bo 
A) wiem, że ktoś będzie przynajmniej ją czytać
oraz B) Bo wiem, że we mnie chyba wierzycie. XD

Drugi rozdział napiszę... gdzieś tak może 21? :? Będę musiała go jeszcze dopracować i przepisać z zeszytu na komputer i jeszcze opublikować więc dajcie mi czas do środy. :)
To ja wstawiam ten piękny obrazek koni w śniegu który znalazłam w Google i będę kończyć tą notkę. Narazka. :D

Słaba jakość. Wiem... Sorru... :////

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz