piątek, 9 stycznia 2015

+ i -

Siemanko. 

Mam dobrą i złą wiadomość. To może najpierw ta dobra. Dobra jest taka, że nie pamiętam kiedy, ale kiedyś tam nie dawno zdobyłam pyłek do przemiany konia w renifera. :D





Śliczny reniferek. ;3 To teraz ta zła. A więc zła jest taka, że SR mi się już skończyło. :/ Czekam teraz aż dodadzą nowy kod na SR i zaczynam od tej chwili zbierać na konia północno-szwedzkiego. Chyba dobrze napisałam? No nic. c:

To są właśnie te konie północno-szwedzkie, na które zarabiam sc. Obydwa kosztują 720 sc, ale rany... nie wiem jakiego kupić jak już zarobię. :/ Popiszecie w komentarzach, którego wybrać? Kuszę się na tego jaśniejszego po lewej, ale nwm... :c Help me!
Zdjęcie ze strony SSO, aby na nią wejść kliknij TUTAJ.



A teraz wracając do renifera to odkryłam bug. A o to zdjęcie. 


XD
      I taki jest właśnie efekt, a to instrukcja jak zrobić taki bug:
  • Zmień konia w renifera.
  • Wejdź do fryzjera dla koni i najedź myszką na którąś z fryzur. NIE MUSISZ JEJ KUPOWAĆ!
  • Wyjdź z fryzjera, a będziesz miała renifera z grzywą. (Ja mam czarną, bo mój startowiec taką ma.)
  • A aby przywrócić dawny wygląd renifera zamień go z powrotem w konia i znów w renifera.
Fajny i smieszny bug. xD 

1 komentarz:

  1. Heh, ja się kusze na tego jaśniejszego szweda bp on najładniejszy. Olympia Ponylake

    OdpowiedzUsuń