środa, 19 października 2016

Coś nie tak...

Cześć.
Ostatnio mnie nie pisałam, bo zrobiłam miesięczną przerwę od SSO.
Dużo się zmieniło jak mnie nie było. ;P
Dzisiaj dodali moje ulubione święto na SSO - Halloween.

EDIT:
Tuż po napisaniu posta zamiast napisu
"...Weryfikacja..."
teraz pisze
"Aktualizacja 0%".
Mam nadzieję, że gra mi się wreszcie włączy. c;


Niestety po włączeniu Lauchera Na dole widnieje napis
"...Weryfikacja...".
Moja reakcja:
"What?!"
SSO po prostu nie chce mi się włączyć.
Słyszałam o tym, że większość graczy nie będzie mogła grać,
bo ma za stare oprogramowanie komputera/laptopa czy coś tam.
Ja jednak sądzę, że u mnie to nie jest przyczyną.
Chyba mam dość nowego laptopa...
No nie wiem.. :/
Napiszę post jak tylko SSO mi się włączy.
Na razie czekam.

Co do Lotto:
16.10.16 miałam napisać post, czy ktoś zgadł liczby.
Jest 19.10.16...
Niestety nikt nie zgadł liczb.
Rozumiem to, bo odgadnięcie było trudne.
Więc....
Podam dwie pierwsze liczby.
Jeżeli w ciągu trzech miesięcy znowu nikt nie odgadnie WSZYSTKICH
prawidłowych liczb,
robię losowanie z pośród osób, które brały udział dotychczas.
Mam nadzieję, że jeszcze ktoś o tym pamięta.

Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania odnośnie Lotto
lub
czegoś innego,
piszcie na e-mail - tajemnicza.nadia@gmail.com

Proszę o wysłanie na e-mail lub tutaj w komentarzu porad odnośnie włączenia się gry,
bo na razie nie wiem o co chodzi... :/

To na tyle, pa! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz