wtorek, 25 października 2016

02| Strój - Rose Skeleton (Halloween)

Hej! c;

Obiecany post ze strojem Halloweenowym jest! ;D

Wreszcie pobrałam Bandicama i mogę już
robić screeny z gry.
Jeszcze trochę nie jestem obeznana w tych wszystkich sprawach,
ale z czasem używania programu
nauczę się. ;)

A więc przechodząc do tematu posta...

Wszystkie bonusy są podane na moim startowcu z 15 lvl.

Rose Skeleton


Jeździec:
  • Bluza - Sklep Halloweenowy
  • Spodnie - Sklep Halloweenowy
  • Buty - Kalendarz Adwentowy 2015
  • Rękawice - Wyposażenie Podstawowe
  • Wianek - Sobótka 2016


Koń:
  • Ogłowie - Piąte Urodziny Star Stable (2016)
  • Siodło - Jorvik City Plaza
  • Czaprak - Jorvik City Plaza


Bonusy:
  • Jazda - 17
  • Opieka - 16
  • Kontrola - 18
  • Skoki - 16
  • Siła - 21
  • Posłuszeństwo - 19
  • Szybkość - 18
  • Wytrzymałość - 17
  • Zwinność - 18

5 komentarzy:

  1. Masz taki sam gust jak ja co do stroju szkieletora xD
    Również polecam strój kostka z czarnym kapeluszem z białą wstążką ze sklepu obok fryzjera w srebrnej polanie ;) (ja właśnie tak chodzę teraz ubrana :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rose mój blog jest teraz pod domeną: http://conniepandabaker.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość, kochana. ;)

      Usuń
    2. Ostatnio na blogu coś napisałaś 7 tygodni temu. Stało się coś? Nawet już nie komentujesz moich postów na blogu, nie podobne to do Ciebie :/

      Usuń
    3. Bardzo przepraszam za tą ogromną nieaktywność na moim blogu i na innych.. :/

      Usuń