piątek, 21 października 2016

4| Lotto

Hej!

Najgłupsza osoba na świecie?
Ja.

W ostatnim poście napisałam, że napiszę 2 pierwsze liczby i co?
Zapomniałam o tym i się pożegnałam!

*FACE PALM*

No cóż.. Bywa. xD

Teraz napiszę te dwie liczby. ;P

A są to...:

5 i 24

Są to dwie poprawne liczby.
Musicie odgadnąć jeszcze dwie.

Oczywiście każdy kto już brał udział to zasady zna,
a jeżeli nie do zapraszam do zakładki LOTTO.

Więc życzę wszystkim powodzenia
oraz
bardzo dziękuję Zicie Queencamp,
która pomimo mojej nieobecności jeszcze wczoraj napisała trzy liczby.
Graty, że nie zapomniałaś o mnie! c;


Chciałabym jeszcze dodać, że miałam ostatnio dodać post ze strojem
Halloweenowym,
ale kiedy zrobiłam Print Screena z gry,
to zdjęcie nie chciało mi się wkleić do Painta.
Dzisiaj jeszcze spróbuję. ;)

To,
PA! <3

12 komentarzy: