piątek, 9 września 2016

Lotto (NIEAKTUALNA NOTKA)


EDIT


Ta notka jest NIEAKTUALNA!
Zapraszam do nowej. c;

Hej!
Dzisiaj weszłam na pocztę i zobaczyłam kod od Star Stable dla mnie na 7 dni darmowego Star Ridera. Pomyślałam, że może zorganizuję coś na blogu? I o to proszę powstało "Lotto". c;
O co w tym chodzi?
W komentarzu pod tym postem macie napisać cztery liczby od 1 - 50 oraz swój adres e - mail. Mail mi jest potrzebny, aby kontaktować się z wygraną osobą.

Ja już mam ustalone 4 liczby, które są prawidłowe, a Wy musicie je zgadnąć.

Liczby możecie pisać od tej chwili do Niedzieli (11.09.16). W niedzielę zobaczę, czy ktoś odgadł WSZYTKIE cztery liczby. Jeżeli jednak okaże się, że nikt nie zgadł, to podam pierwszą liczbę, a Wy macie odgadnąć pozostałe trzy. Czas na odgadnięcie trzech pozostałych będziecie miały do poniedziałku. (12.09.16)
Jeżeli znowu żadna z Was nie odgadnie, wtedy każdej z Was napiszę na mailu Wasz numerek i będę losowała poprzez program losowe.pl lub na karteczkach napiszę numerki i wylosuję któryś.

Uwaga!
Kod na Star Ridera jest ważny tylko do środy (14.09.16)! Dlatego macie tak mało czasu.
Mam nadzieję, że każda wszystko zrozumiała.

Jeżeli czegoś jednak nie rozumiecie napiszcie do mnie na mail. (tajemnicza.nadia@gmail.com)

Lotto czas zacząć! :D
P.S. Sry za małą estetykę posta, ale piszę z aplikacji na telefonie. :/

1 komentarz:

  1. A zamiast 1 liczby można obstawić cztery? Żeby mieć większą szansę na wygraną :D

    OdpowiedzUsuń