czwartek, 25 sierpnia 2016

Klub dla blogerek

Cześć!

To już druga notka dzisiaj. Wow.. xd

W tym poście chciałabym poruszyć temat
"Klub dla Blogerek"

Temat wymyśliłam ja.
Chciałabym, aby inne blogerki także na swoich blogach coś o tym napisały. ;)
Ale najpierw ja muszę powiedzieć o co w ogóle chodzi.

Jakiś czas temu pomyślałam nad klubem dla blogerek i kilku wiernych czytelniczek.
Wspomniałam o tym nawet w komentarzu pod jednym z postów na
blogu Lany Hawkson.
LINK do jej bloga.

Zdjęcie zrobione przeze mnie z bloga Lany Hawkson.

Większość dotyczącą całego tematu możecie przeczytać właśnie w tym komentarzu,
ale i tak wszystko dokładnie objaśnię.

A więc, chciałam aby klub składał się z blogerek sso' wych
i
kilku bardzo wiernych czytelniczek.
Klub mógłby być jakby reklamą dla blogów.
Nowe blogerki mogłybyśmy przyjmować do nas,
objaśniać jej wszystko
i oczywiście
pomagać.
Między sobą mogłybyśmy wymieniać swoje poglądy na temat blogów i sso,
pomagać wzajemnie,
wymyślać tematy następnych notek, gdy komuś brak weny.

Niestety jest jedno "ALE".
Zawsze musi być.. ;-;

Rozumiem, że jesteście w klubach,
które kochacie i nie chcecie ich opuszczać.
Ja nie chcę opuszczać SV..
Dziewczyny, które tam są bardzo lubię i jestem z nimi bardzo długo.
Nie wiem co myśleć na temat tego klubu dla blogerek..
Chciałabym go stworzyć, ale..
inne kluby?
Co z nimi?
Nawet gdybym już się zdecydowała na założenie klubu,
to chciałabym, aby dołączyło do niego
jak najwięcej blogerek.

Proszę. Wypowiedzcie się na ten temat na swoich blogach
i doradźcie mi.
Chciałabym stworzyć ten klub bardzo, ale..
Raczej już trzeci raz nie będę powtarzać.
Chciałabym post na ten temat zobaczyć na chociażby jednym blogu.
Wtedy będę wiedziała, co ktoś o tym myśli.

Będę już kończyć.
Pa!

3 komentarze:

  1. Hmm... Pomysł fajny, ale jest to ALE, niechcemy opuszczać swoich klubów ;/ Mi ten pomusł się podoba :) Zamiast tego można organizować spotkania raz w tygodniu, dzielić ię informacjami, sugestiami itp. Ogólnie pomysł fajny. Pozdrawiam Aura c;

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł! ALE, mam swój wspaniały klub, więc nie obraź się jeżeli mnie tam nie będzie, Mel ma jednoosobowy klub, pogadaj z nią :D

    OdpowiedzUsuń