czwartek, 25 sierpnia 2016

02| Dzień z Rosełkiem ^^

Hej!

Witajcie w drugim poście z serii
"Dzień z Rosełkiem ^^"
Zapraszam do poprzedniego posta z tej serii. KLIK

A więc, bez zbędnego przedłużania, post czas zacząć! :D

25.08.2016 - Czwartek

Dzisiaj oczywiście klasycznie zaczęłam sso' wy dzień. ;)
Oporządziłam konia i...
Zobaczyłam, że stać mnie na ślicznego odnowionego sportowego konia fryzyjskiego,
na którego miałam chrapkę. ^^
Po zajęciu się koniem, pojechałam do Nowej Grani po to cudo.
Po zobaczeniu zdjęcia na stronie sso,
od razu wiedziałam, że zdecyduję się na kupno kasztanka. :3

Dlaczego TYLKO on mi się podobał?
Ponieważ kary miał dziwne końcówki grzywy,
a siwy wyglądał jakby był brudny.. :/
Oczywiście to tylko moje zdanie.
Innym te konie mogą się podobać. ;)

A więc, zaczęło się wybieranie imienia.
Oczywiście uznałam, że to musi być klacz.

Wtedy po dłuższym szukaniu ładnego imienia,
wybrałam
Crazycherry.

Teraz fociełki! c:










Później postanowiłam zrobić stare questy w PPK o rakach.


Z zadań mam tylko jedno zdjęcie, ale jest. ^^


To by było na tyle w tym poście.
Bajo! :3

4 komentarze:

  1. 1 kom ;D Przekaż klubowi, że mi się komp zepsuł i nmg wejśc na sso, a pisze na starym i tam nie odpali sso, bo nie wiesz jak to muli .-. Ładny kuń i zajrzysz na mojego bloga new post i... sama zobaczysz co w nim xD P.S Mówiłaś, że grasz w MSP namówiłaś mnie odzyskałam konto i dla jaj gram. Jak chcesz to hikatta. Pozdrawiam Aura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, przekażę. Wgl to wiesz może co się stało z Edkiem? :o
      Dzięki za "Pikny kuń *-*". ^^

      ~ Roseleq

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Pinkny kuń *-* Zbieram na isla *-*

    OdpowiedzUsuń