czwartek, 30 czerwca 2016

01| Dzień z Rosełkiem ^^

Hej!
Postanowiłam stworzyć serię - Dzień z Rosełkiem ^^.
Seria opiera się na opisaniu mojego dnia z SSO, czyli
co robiłam, gdzie byłam i inne. C;


30.06.2016 - Czwartek

Dzień jak co dzień.
Na początek oczywiście questy. *-*




Mapa z Muzeum.
Niestety nie dało się jej otworzyć. :/


Chciałam przebiec za pomocą Grafiki przez tą bramkę i zobaczyć co jest dalej.
Udało mi się, ale zapadłam się w podłogę oraz zabiłam.. xD


Później zaczęłam robić zadania z Timem na plaży Fortu Pinta.



Następnie Pandorie.

Zdjęć nie ma, bo mi się jakimś cudem nie zapisały.. :/
No.. taki świat....

I na koniec takie tam zdjęcie.


Bajo! ^^

2 komentarze:

  1. Akurat robiłaś zadania które będę robiła jutro xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spoko.. xD
      Jak coś to sry za spoilery... xD

      Usuń