sobota, 10 września 2016

Zmiany w Lotto!

Uwaga!
Ogłaszam zmiany w Lotto!
Teraz pytanie...

Czemu?

Ponieważ okazało się, że kod, który dostałam na maila jest dla WSZYSTKICH.
Myślałam, że dali mi ten kod, bo ostatnio w ogóle nie wchodziłam na sso...
Moja logika jest fenomenalna.. xD ;-;
Każdy dostał ten kod na pocztę.
Jest to kod G5S8GS6B.

Co teraz? Czy Lotto będzie kontynuowane?

Tak. Lotto będzie kontynuowane, ale zasady się ZMIENIAJĄ.
Trochę się zmieniają...


Jakie są zasady?

Zasady są podobne, ale inne. (Lol.. xD)

W komentarzu pod TYM postem macie napisać CZTERY liczby
w
zakresie od 1 - 50.
Np. 1 20 35 2.
Jak coś to nie są prawidłowe liczby. ;p

Między liczbami macie zrobić spacje.
W komentarzu macie napisać także swój adres e - mail, abym mogła się z Wami kontaktować.
Czas do zgadywania liczb macie do poniedziałku. (19.09.2016)

Co jeżeli nikt nie zgadnie liczb do poniedziałku?

Jeśli się tak okaże wtedy podam pierwszą liczbę z czterech odpowiednich.
Wtedy Wy napiszecie znowu komentarz z liczbą, którą podałam i napiszecie trzy pozostałe,
które według Was są prawidłowe.
Wtedy na zgadywanie liczb będziecie miały do czwartku. (15.09.2016)

Co jeżeli znowu nikt nie zgadnie?

Jeśli nikt nie zgadnie znowu do czwartku, wtedy każdemu przydzielę numerek i będę losować z programu losowe.pl lub napiszę numerki na karteczkach i będę w ten sposób losować.

Co jest do wygrania?

Do wygrania jest najtańszy Star Rider lub najtańsze Star Coins.
Do wyboru.
Czyli:
14 dni Star Rider i 47 Star coins za 7.38 PLN
lub
100 Star Coins za 6.15 PLN.

Jeżeli wygram, jak dostanę nagrodę?

Na to pytanie odpowiem poprzez e - mail.

Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie Lotto to piszcie śmiało w komentarzach lub na mój e - mail - tajemnicza.nadia@gmail.com.

Życzę wszystkim powodzenia w Lotto! ^^

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak coś to wyniki czy ktoś napisał poprawne liczby podam w poniedziałek, a teraz możecie podać maksymalnie 3 propozycje czterech liczb. ^^

      ~ Roseleq

      Usuń