piątek, 10 stycznia 2014

Urodzinki Melissy Seahall! ^.^

Hej, dzisiaj są urodziny... MELISSY SEAHALL! Wszystkiego naj naj! Z tej okazji ten pościk jest dla Melissy, chcę jeszcze dodać, że jeśli chcecie się spotkać z Mel to musicie być na jej servie, czyli na EE1 (tak myślę, że Mel jest na tym,ale nie jestem pewna XD).


Wszystkiego najlepszego Meli.





Jeśli chcecie jej wysłać życzenia urodzinowe to napiszcie jej to na jej adres e-mail
mel-sea@wp.pl
Możecie jej też poprostu wysłać w komentarzu na jej blogu.
www.starstableonline-mel.blogspot.com
Ale istnieje też jeszcze Facebook.
https://www.facebook.com/melissa.seahall


No cóż, ja już będę lecieć.
Pa pa!
Wszystkiego naj naj Mel!


3 komentarze:

  1. DZIĘKUJĘ ♥
    Ale moje urodziny były 9 stycznia ;) I jestem na WE1 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAKA JA GŁUPIA JESTEM! XDD NO POPROSTU NIE MOGE UWIERZYĆ! >.<

      Usuń
  2. EE1 to serwer na którym jest Queen Pearls club xD

    OdpowiedzUsuń