piątek, 3 stycznia 2014

Małe zmiany :3 ;*

Hej. Tak wiem, przed chwilą też napisałam notkę, ale jakoś mnie na to zabrało. XDD Więc napisze krótką notkę na temat moich małych zmian na blogu. Ale to nie są byle jakie małe zmiany. TO SĄ MOJE PIERWSZE ZMIANY NA TYM BLOGU!!! :DD Jestem z siebie zadowolona! No i z tych zmian oczywiście.

Nowe tło.

No i nowy nagłówek, zimowy.


Po postach spadają jeszcze takie maleńkie śnieżynki, ale przecież nie mogłam zrobić zdjęć. XDD


PS: Przepraszam za to, że ładowanie bloga będzie (chyba) długo trwać, ale to wszystko przez te śnieżynki, ale chyba się opłacało.

Pa pa!

4 komentarze:

  1. Super blog *o* ! Może kiedyś się spodkamy :D ? Powiedziała bym ci jak się nazywam ale... Cóż mam 3 konta i nwm z którego zrobić główne xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko loko. XD Na pewno się kiedyś spotkamy tylko podaj mi godzinę i termin, ale mam jedno pytanie, czy z twoim serverem tez się coś stało? Ja jak wchodzę na stronę SSO to mi pisze, że server jest zamknięty, bo podobno mają jakieś problemy.

      Usuń
    2. fakt miałam problemy z zalogowaniem się :P A z naszym spodkaniem będzie problem zepsuł mi się laptop a wujek dopiero 29 stycznia przywiezie mi nowy :(

      Usuń
  2. Oooo... To jest kiepsko. :c Ale przywiezie ci w ferie, więc będę miała co robić. xD

    OdpowiedzUsuń