sobota, 25 stycznia 2014

Aktualizacje 24.01.2014 r. + 12 lvl Winterdream + Wiele pytań = xD

Hej! Są aktualizacje! Zdjęcia. :3

Double Starcoins weekend. :D Cieszę się, ale nie korzystam z Double. A i jeszcze obniżyli cenę SR LT, teraz kosztuje 47, 96 euro i zamiast 1200 sc dostaje się 2100 sc!

A teraz. Chcę ogłosić, że moja Winterdream ma już 12 lvl! Szybka jest. :D




Teraz pytanka. Czy kupić tego czarnego kucyka z FP?
Jego karta.
A może kupić tego kucyka z FP?
Jego karta.

A teraz pytanie jak je nazwać? Wybrałam 3 najładniejsze imiona według mnie.
Balckflower, Littleflower i Minilove.
Odpowiadajcie w komentarzach!

Papa! ;**

3 komentarze:

  1. Ja jestem za tym beżowym kucykiem, siostrzyczko. Wiem, że jest droższy, ale cudowny. *-* Nazwałabym go Minilove. Chyba, że zdecydujesz się na czarnego - wtedy Blackflower. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Już trochę dużo jest tych karych z derką ;D bądź oryginalna i wybierz tego drugiego :) a nazwij ją Littleflower <33

    OdpowiedzUsuń