czwartek, 31 października 2013

Siems po przerwie. ;) :3

Siems po przerwie. Kupiłam Catalinie ubrania z Helloowen. Więc pokaże wam teraz fotki. <3 Moje ulubione zajęcie. :3

Tutaj jest Catalina jeszcze przed zmianami w FP przed Helloowen' owym Cafe.

Tutaj już Rose. (Czyli moja pierwsza postać którą zaczynałam grać SSO.)
I pojechałam do tej ,,babuszki'' ;P żeby zrobić misję z duchami.

No dość już tego gadu, gadu. Trzeba zrobić quest.

A tutaj duszek. Sorry za to ośle ucho, ale jak robiłam screen to jego nie widziałam.

Łowimy jabuszka. :) :D

Później pojechałam do FP do sklepu Helloowen' owego po rękawiczki.

A w ogóle to w Moorland i FP są takie kubełki do łowienia jabłek buzią które są w wodzie. (Jak wyłowisz jabuszko dostajesz 5 normalnej kaski i jeszcze jakąś maskę. Ja już mam dwie.)

A tu już Catalina po zmianie.

A tu screen z tej misji z duchami. Duch przepadł.

Nareczka! <3 :3 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz