piątek, 25 października 2013

New konto! Jakie ładne! O bosh... xD


Siemka! :3 Dzisiaj chcę wam pokazać moje drugie konto o nazwie Catalina Diamondstar. Zaraz ją zobaczycie, ale najpierw chcę wam pokazać jak jej wszystko kupowałam czyli z jej życia ,,krok po kroku'' wszystko po kolei. Więc zapraszam.



Tutaj jest Catalina z jej koniem.
Catalina wchodzi do sklepu zoloogicznego po pieska. <3

Catalina jest w sklepie.

Catalina kupiła tego ślicznego szczeniaczka. :3

Catalina pojechała po uzdę dla konia.

Catalina kupiła w tym samym sklepie nową derkę.

Później pojechała kupić nową kieszonkę dla pieska. :3

Następnie pojechała kupić coś dla siebie, a tym czymś jest tygrysia bluzka.

I na koniec Catalina pojechała do Moorland po te pikne spodenki.

A tu Catalina i ja cieszymy się, że spędziliście z nami ten czas.

A teraz już na poważnie. ( XD) W poprzednim poście obiecałam zrobić zdjęcia nowych kucyków. A o to one. :D

To jest brązowo-biały Pony.

A to brązowy z białą grzywą.
Ja chcę kupić tego pierwszego.

No to... emmm... yyyyy... Nie wiem co powiedzieć, ale to nie szkodzi XD.

Narka! XD










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz