sobota, 12 października 2013

Nowe Qesty!

Siemka ludziska! ;p Dzisiaj chcę wam pokazać nową misję i nowe... zgadnijcie... NOWE KONIE I KUCYKI! I Chcę wam powiedzieć, że moja przyjaciółka (Victoire) ma Star Rider' a, bo ostatnio z nią gadałam przez pocztę i mi to powiedziała. ale co tam były 2 urodziny Star Stable i każdy dostał bluzkę za darmo i 200 star coins, więc my też się cieszymy. Ja sobie kupiłam króliczka i nową derkę dla Winterdream, oraz dla mnie włosy. Na dwóch pierwszych zdjęciach nie widać moich włosów, bo dzisiaj sobie je kupiłam, ale co tam. :3 Były też specjalne sklepy urodzinowe w Fort Pinta i Moorland. No chyba tylko tam, bo nie mogłam jechać gdzie indziej. ;( W tym sklepie były fajerwerki do kupienia i owijki różowe i niebieskie oraz kokardki na głowę konia też różowe i niebieskie i to wszystko za normalne pieniądze! Ja nie kupowałam fajerwerek i żałuję. ;( A teraz zdjęcia! <3 Nie zrobiłam niestety zdjęć tych sklepów, bo byłam taka szczęśliwa że to moje pierwsze urodziny Star Stable! :3

A o to nowe konie!
Czy zauważyliście, że są bardzo podobne do koni Fryzyjskich?

Widzicie podobieństwo? A najbardziej w grzywie?

A tu nowa misja w której trzeba naprawić most.
Tu jest maszyna.

A tu jestem na moście.
Wcześniej nie było tego minusu ( czyli tego - )
Ale teraz jest, bo tu się odbywa misja, którą ja nie mogę zrobić, bo nie jestem Star Rider' em. ;(

A tu już widać, że mam czerwone piękne włosy za 33 star coins!

To będzie tyle w tym poście.

Siema! <3 :3

Zapomniałam zrobić zdjęć nowych kucyków, ale w następnym poście będą.
Obiecuje.
                                                                                   
                                                                   

                                                                                        Rose. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz