niedziela, 31 lipca 2016

Challenge ,,Trudne Początki"

Witajcie!

Zostałam nominowana do Challeng' a,
który wymyśliła Lana Hawkson!
To właśnie przez nią zostałam nominowana.

Link do posta z zasadami na blogu Lamy jest TUTAJ.

Ogólnie cały Challenge polega na wstawieniu najstarszego zdjęcia z naszej przygody na sso i opisaniu wrażeń i jak zaczęliśmy grać w Star Stable. c:

Ja wstawię dwa zdjęcia ze starych postów na blogu.
Inne usuwałam, bo zapychały mi pamięć. :/


 Ta jakość.. [*]

Ja dowiedziałam się o sso poprzez bloga.
Blog jest już CHYBA nieaktualny.
Jego nazwa to Stajnia Marzeń, a iż ja
kochałam tą grę weszłam na tego bloga.
Okazało się, że jest on także o grze Star Stable online.
Pomyślałam, a wejdę i zagram! :D
Podczas tworzenia postaci już wiedziałam,
że jest to gra idealna dla mnie!
Skąd takie imię i nazwisko?
Hm..
Grę zaczęłam w 2012 roku.
Wtedy nie znałam tak dobrze angielskiego.
(Miałam 8 lat.)
Wybierałam wszystko przypadkowo.
To słowo, które mi się podobało, to dawałam. xDD
Tak samo było z imieniem dla konia.
Oczywiście od samego początku wiedziałam, że ma być to klacz.
(Szczerze mówiąc, teraz wolałabym ogiera.. xD)
Codziennie wchodziłam, aby robić zadania.
Niestety sso wtedy nie było w wersji polskiej.
Wszystkie, więc miałam po angielsku. :/
Jakoś dawałam radę.
Kierowanie wydawało mi się proste, bo było identyczne jak
w
Stajni Marzeń.
Jedyne co mnie zaskoczyło to ten żółty napis,
który pojawiał mi się, gdy chciałam skoczyć.
Nic nie rozumiałam z tego co tam pisało.
Dopiero po przeglądaniu neta okazało się, że muszę mieć sr.
Po skończeniu zadań dla bez sr nie miałam co robić,
ponieważ moja pierwsza przyjaciółka z sso, nie miała dla mnie czasu, ponieważ miała sr.
Weszłam na stronę sso, aby zobaczyć ile kosztuje star rider.
Jako, że wszystkie płatności były w Euro nic nie rozumiałam.
Poszłam do mamy i zapytałam z iskierkami w oczach.
,,Mamo, kupisz mi Star Ridera do gry za (uwaga..) 129.99 PLN?"
Jako, że byłam głupią ośmiolatką, nie zauważyłam, że mówię o Life Timie.. xD
Moja mama spojrzała na mnie z wielkimi oczami i powiedziała stanowczo.
,,Nie."
Smutna odeszłam i poszłam grać dalej.
Oczywiście byłam głupia i chciałam Star Ridera nie dla robienia questów.
Prosiłam o niego żeby móc jeździć wszędzie z moją przyjaciółką.. xD
Po bodajrze 2 latach, moja siostra kupiła mi sr.
Grałam jak szalona.
Robiłam questy i przez cały tydzień byłam najszczęśliwszym sso' wym dzieckiem.
Star Stable i tak było wciąż po angielsku.
W większości zadaniach moja siostra musiała mi wszystko tłumaczyć.
Później zaczęłam dorastać,
sr mi się skończyło, ale ja i tak grałam szczęśliwa.
Pewnego dnia sso stało się polskie.
Ja zaczęłam częściej kupować sr.
Często miałam duże przerwy od sso,
bo po prostu zaczynało mnie bez sr nudzić.
Powracałam z jeszcze większymi siłami.
Gram aż do dziś i nie żałuję, że w ogóle zaczęłam. c:

Moja historia z sso się dalej ciągnie.
Połowę oczywiście znacie z postów.


Nominuję:
Wszystkie blogerki, które tylko chcą wziąć udział.
Napiszcie o tym w komentarzach.


Bajo! :3

14 komentarzy:

  1. Jeśli chcesz może mi się uda Aurora Darkforce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Aurorciu. Możesz spróbować. ^^
      Na wykonanie Lana pisała, że jest tydzień. Inaczej jest jakiś karniaczek. Cx

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ja ci dam za tą Aurorcię xDD Nw jak wstawiać,że jak klikasz to cię tam przenosi to napiszę, że Tove Darkstar to wymyśłiła. Nikt mnie nie zna więc chyba nikogo nie nominuje xD Lub tych co zechcą xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzyj na bloga c; Są new posty xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ekhem, xD nie możesz nominować każdego, muszą to być wyznaczone osoby xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czo? Mówisz to do mnie?
      Przepraszam, ale wszystkie blogerki, które czytam zostały już nominowane przez inne osoby..
      Jedyną blogerkę, która nie została nominowana to tylko Aurora.. (Z komów powyrzej)

      Usuń
  5. Bo Rose coś wspominała o blogu Tove i nie zauważyłam, a po napisanuiu zorientowałam się dopiero jeszcze raz przepraszam ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Uuu. To wejdę na Twojwgo bloga i zobbaczę post. ^^

      Usuń
    2. Uuuu to fajnie ^^ Dopiero piszę :D

      Usuń
    3. Uuu, a podasz link do bloga? ^^
      (Te "Uuu" xDD)

      Usuń