sobota, 12 grudnia 2015

Piękne to życie z SR

Dlaczego jak chcę zrobić buga to nie wychodzi, a jak nie chcę to działa?



Cześć. 

Znowu miałam przerwę od pisania. Ach... Wczoraj aż 30 wyświetleń na blogu? Zdziwiłam się. Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia z dni, w które miałam jeszcze SR. To były piękne 3 dni. c:

15 lvl


Proszę... Nie patrzcie na zaniedbanie mojego konia....
Jestem leniwa i nie lubię wydawać kasy na żarcie dla konia. :P


Na początek pochwalenie się 15 lvl' em.
Robię sobie jak nigdy nic questy, a tu nagle włącza się ta muzyczka i dam, dam, dam... Napis ,,Nowy Poziom!''. Bardzo się zdziwiłam. Byłam taka szczęśliwa przez cały dzień, że aż nie mogłam przez około 10 minut wydusić z siebie słowa.
To było wielkie zdziwienie.

Dolina Ukrytych Dinozaurów





Dolina Ukrytych Dinozaurów, w skrócie DUD.
Piękne widoki. ^^
Muzyka jak z Narnii.
Jednym słowem - cudownie. <3

Dolina Złotych Wzgórz



 Ta czarownica Pi oczywiście musiała mnie zaczarować w żabę, musiała....



Jesienna kraina. Cudo.
Marzyłam, aby ją odblokować. *-*


Reszta zdjęć




Wiem, że zdjęć nie jest dużo.
To będzie na tyle, nq! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz