niedziela, 23 listopada 2014

Firebeauty :3

Siemanko! :3 Chciałabym wam powiedzieć, że nie będę często pisać, bo jak każdy ma szkołę i naukę czego nienawidzę..... -.-''

Ale ten post dotyczy zupełnie czegoś innego. Nie szkoły więc się nie bójcie. XD Dobra, kupiłam sobie Star Ridera i kupiłam także na SSO.. NOWEGO KONIA! :D Jestem z niego bardzo, ale to bardzo zadowolona! :D Wciąż nie mogę uwierzyć, że go kupiłam. XD Nazwałam tą klacz Firebeauty. Jak sam na to wskazuje tytuł tego posta. :) Teraz prześlę wam zdjęcia. :)



Jestem bardzo zadowolona z  mojej Firebeauty! ;D Jest prze śliczna i już od dawna planowałam ją kupić, ale zawsze nie miałam wystarczającej ilości star coinsów. :( Ale teraz już mam tego pięknego Andaluza. :-) Nie wiem kiedy dodam ją do zakładek koni. Może jeszcze dziś, ale w to wątpię.

Przypominam, że nie będę często pisać, więc ode mnie wiele nie oczekujcie. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz