środa, 25 czerwca 2014

Letnie zdjątka

Hej. :3 Jeśli ktoś jest ciągle na mnie zły z powodu tego, że nie daje wam postów na temat np. Aktualizacji to przepraszam, ale nie mogłam, bo nie miałam internetu w laptopie, a ze starego komputera stacjonarnego który strasznie się zacina i na nim muli to nie będę korzystać. A tak w ogóle to przygotowałam dla was ,,Letnie zdjątka''. ^^ O to one. <3

W krzaczku. XD

Na krawendzi! :O


Odpoczynek.


Jestę księżniczką. :D

Ten pyszczek Minki jest słodki. :3

Kocham to zdjęcie. <3

,,Mam Cię, zjem Cię'' XD

Uwaga, bo strzelam! >.<

Plusk! :D

Jak komuś jest gorąco to woda na niego pryśnie. XD

To zdjęcie też jest fajne. ^.^ Taka mgła. *-*

1 komentarz:

  1. Super zdjęcia, siostrzyczko! ^^
    Wprawiają w letni nastrój, kiedy za oknem pogoda "pod psem". c:

    OdpowiedzUsuń